4 dagar tills helgen

Skolan idag då med kemi där jag gjorde en egen hudcremé.
Min blev en med e-vitamin, rosenträ och mandarin. Både vitaminer och lugnande.
Kändes nästan som man bakade en baka när vi kokade och vispa massa osv.
Sen blev det stan E, vi gick först och köpte nya kängor till mig. Tycker det är så snyggt till svart jeans kjol.
Lite små rockigt.. Me like! Köpte dom där strumpbyxorna jag pratat om också.



Sen blev det fika på Sense på Kungsports platsen. Dm har så grymt goda saker där.
Det med kladdkaka och cola. Har druckit för mycket kaffe idag. Tänkte gör en kopp te kanske..
Äpple och kanel te är ju så gott med en svätt mjölk.
Pratade med Pojken också han har tydligen börjat planera min födelsedag. Jag fyller i JULI =)
Blir så nyfiken, jag återkommer om det i slutet på juli :p

Nepp nu skall ja göra te..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0