Mjukiskläder och latte

Började dagen med att jag gick upp och tog på mig min babyrosa mjukis dress, tänker inte lägga upp bild på den för jag spillde ut massa kaffe på den. Fikade med Mamma och hennes kompis som skall hjälpa mig att sälja min veteranbil som står i garaget. Får inte plats i lägenheten.
Använder fortfarande mitt goda knep att göra en fejk latte men vadådå? Jag är inte så kräsen. Skall göra en riktig espressomaskin när vi flyttat.
Idag blir det stan och sen hem till Pojken en snabbis och hämta mina träningskläder. Har allt utom t-shirten där sen blir det cheerleading resten av kvällen. Måste få ordning på lite detaljer i rutinen.
Nepp, nu skall jag byta om och göra mig iordning.. Puss


Kommentarer
Postat av: DILEK-ISABELLE.

=D

2008-04-09 @ 17:39:05
URL: http://izmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0