Söndag

Vaknade imorse hos Pojken och låg och läste en stund. Håller på och läser en bok som heter Idun, sagan om Valhalla. Jätte bra bok förutom att jag har starka misstankar om att hon som skrivit boken är besatt av sex.
Dom har sex hela tiden och överallt och dom byter partner hela tiden. Skumm bok plus att mycket stämmer inte tex. att asarna var vanliga människor och inte gudar.

Sen blev det en sväng in till stan och frukost. Det blev mitt favorit stället Espresso house. Deras fullkorns macka med chevré och fikon marmelad är ju så mumsig. Sen köpte jag med en morotskaka och en kardemumma muffin till Mammi så vi kan fika senare.

 
image64

Kommentarer
Postat av: Charlie

Jag kan säga med fullaste säkerhet att författaren till Idun inte är besatt av sex. Däremot är böckerna inte häpnadsväckande bra. Testa Marian Keyes istället. Lite roligare, lite coolare och sjukt mycket bättre.

2008-04-14 @ 09:39:39
URL: http://charlie.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0