Torsdag

Här sitter jag med en varm och god kaffe latte och gör inget vettigt faktiskt, kom hem för någon timme sen.
Kom till skolan klockan tio och självklart var lektionen inställd. Fast jag var duktig och väntade och gick på dom andra. Igår hände det inte så mycket heller, åkte ju in till stan en sväng och kikade men hittade inget. Har några jätte snygga grejer som jag funderar på. Sen blev det träning så nu har ja världens träningsvärk.
Blev mumsig kvällsmat eftersom jag köpte med sushi hem. Sen fick jag en Satyricon skiva i present av Pojken ♥.
Nu hade jag tänkt krypa upp i soffan och kolla på djävulen bär Prada, de var ett tag sen jag såg den. Var faktiskt på premiären.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0