tråkig vecka

jahopp.. hejsan!
inte för att låta tråkig men hela den här veckan har vart väldigt tråkig.
har inte haft lust att göra någonting. vill inte prata med någon inte umgås med någon.
tog iaf. en promenad i skogen med ira idag och sen tog vi en kopp äpple och kanel te, något jag verkligen kan rekomendera.
hon har kommit in på vertinärskolan. grattis gumman!
förtillfället vill jag bara låsa in mig och inte träffa någon känns de som. kanske inte så konstigt eftersom jag är lite små sjuk.
men men..
kom hem från barcelona i söndags efter en urmysig lång weekend..
längtar tillbaka redan och sen e de inte långt kvar tills ja skall jobba på kiel båten. synd att ja inte ha bil annars hade ja velat åka till wacken o se hur de ser ut där nu. det ligger ju bara en timme från kiel.
helt tomt nu såhär års =p - hallå, har ni fest eller?

nu skall jag ta o sova innan ja blir hungrig, mammi lär inte uppskatta om jag lagar mat nu och väcker henne.
ljudlöst finns inte i min värld..

krääm!

Kommentarer
Postat av: OSKAR O DA HOE AND PRO YOO YOO YOO!

Hoppas du inte känner dig så melankolisk hela tiden.
Låter som du kan hamna i en depression. Oftas det ordnar sig för där vill ingen hamna!

2008-04-04 @ 02:06:50
URL: http://thegameboy415.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0