Veckans låtar

Brukar ju skriva dagen låt men eftersom jag lyssnat på dessa låtar konstant i en vecka nu så får det bli så.
Har ni inte hört Dia Psalmas senaste än borde ni göra det snarast.

Låtarna: Spelet Helvete och Här & Nu är så bra att man får rysningar i hela kroppen.
Dom spelade ju här i Göteborg i helgen men då var ju jag i Tyskland.
Så tråkigt att jag missade dom men jag hade ju sjukt kul där jag var också.

Hörde att de inte ens spelade Spelet helvete så då känns det lite bättre.
Dom spelade bara massa dåliga sa alla dom va där.
Och Sticky vägrade släppa in massa folk för att dom va för fulla sa dom.
Synd att alla dom neka typ va nyktra men de e ju de Sticky är kända för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0