Intrigerna tätnar i Eriksberg

Sammanfattning av kvällen:

Middag med Mamma (marinerad kyckling, mozarella, tomater och annat mums).

Sen blev det att bara mysa och ta det lungt, självklart i mjukiskläder.
Varför har jag annars en egen del i garderoben för bara mjukiskläder.
Snälla någon får vakta mig så jag inte handlar en till dress.

Nu kommer vi till kvällens händelse. Bostadsföreningen hade fest på gården.
Jag och Mamma ansåg oss för coola för att infinna oss så vi sysslade med annat.
Senare på kvällen när festen är i full gång hör vi skrik och bråk. Då har det blivit
slagsmål. Jag och Mamma smyger ut våra små huvuden på balkongen för att
undersöka saken. Då slåss alla killar med alla och deras tjejer skriker och hoppar
in i bråken så vissa får sig en box också.
Sammanfattningsvis vet vi inte vad som utlöste allt men nåns fru "horade" sig med
någon annan man och alla bråkade med alla.
Intressant att se allt uppefrån balkongen. Vuxna människor som skriker och slåss
som barn. Oj oj..
Nu blir det en kopp te och kryp i säng om ett tag.

Puss puss!


Fridfullt på dagen kanske.. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0