Köpa jeans och packa

Hej hej allihopa!
Sitter här och lyssnar lite på musik och funderar på att ja måste börja packa.
Åker nämligen till Cypern imorgon. Har glömt att nämna de men det blev bestämt typ
i förrgår. Annars idag har jag och mamma köpt jeans. Köpte ett par chockrosa och ett
bar svarta stuprör. Mamma skaffade sig ett par svarta i mer urtvättad stil och ett par blå.
Jag hade inte ens tänkt att köpa dom rosa men dom var så söta att jag inte kunde hålla
mig. Typiskt mig eller hur? Visar bild sen!
Tänkte börja packa nu så jag har de gjort så jag kan skriva mer sen. Har massa bilder
från Wacken också som ni skall få se! Även massa videoklipp. Filmade bla. lite av Maiden.
Men men nu måste jag göra nått vettigt, Hörs sen. Puss




Imorgon ligger är jag där istället..

Kommentarer
Postat av: Kinga

oh vad fin blogg du har vännen! så mysiga färger!

Designar du den själv?



Jag älskar o kolla in andras bloggar, o designer, o ibland dyker det upp såna pärlor som din blogg!



Ha en bra dag!!! Kramar Kinga

2008-08-14 @ 13:55:10
URL: http://accesstobeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0