Vem har sagt att pengar inte kan köpa lycka?

Hej hej bloggen!
Ledssen för depp inläggen innan. Ibland känns livet inte lika roliga som vanligt.
men men skall berätta om mig dag istället. Både jag och L ( Lill syrran c(= ) var väl inte på topp
så vi beslutade oss för att bränna några tusen. Vad är det som gör att det får än att må så mycket
bättre. Så vi tog helt enkelt på oss shopping skorna, låga skor som inte skaver helt enkelt och gav oss iväg.
Vi började med lite lunch, kycklingsallad för L och jag tog en GI-sallad med kyckling, keso och
massa goda bönor osv. Iof fick colan och dressingen oss att inte känna oss lika nyttiga.
På shopping listan stog svarta shorts. Skall redovisa vad som köptes men vi kollade på allt utom svara shorts
allt som allt så de får bli imorgon eller nått..
Skall städa lite och sätta i mina nya piercings. Sen återkommer jag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0