Jag fick paket

R va så söt när han va här igår. Ni som inte vet om det så är R min pojkvän.
Förutom att han kopplade in min tv och dvd fick jag en skiva hade köpt åt mig.
En Shining skiva som jag provlyssnade idag. Jätte bra var den!
Jag menar inte nu att jag är så otekniskt att jag inte ens kan koppla in en tv
men det gör ju inget om han får va manlig ett tag.
Jag var förövrigt så upptagen av att ge goda råd han troligvis inte behövde.
Tyvärr kunde han bara stanna en stund för han skulle upp och jobba idag.
Saknar dig redan ju! Har blivit sådär tokigt nykär dom senaste dagarna.
Helt underbart men nu skall jag hämta lite glass.




Ledssen för den kassa bilden men jag orkar inte ta en ny nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0