Lördag

På Lördagen va det lite bättre väder, inget regn iaf.
Fast det blåste och var jätte kallt.
En tur blev de till Rörö för att tanka och köpa lite läsk.
Det var så höga vågor så jag trodde ribbbåten vi åkte i skulle
slå runt.
Efter tappra försök att mysa ute i gräset gick vi in och tjötade
och spelade lite tv-spel. Är nog en naturbegåvning på sagan om ringen :-)
Fast eftersom dom andra skulle sova sen gick vi ändå ut och satte oss menvi frös
så mycke så iaf. ja gick och lade mig rätt fort.
Efter två timmar kom R in och tyckte att han borde få värma sig under mitt täcke.
Notera att hans kroppstemperatur låg någonstans runt - 14 grader (enligt mig).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0