Vad är ditt problem människa?

Vad är det för fel på människor ibland?
Jag säger inte att jag är perfekt och alla
andra är dumma i huvudet men ibland undrar
jag hur folk tänker.
Tänker inte nämna några namn eller liknande.
Orkar inte med massa gnäll.
Skulle inte du talat om för din bästa vän
om du fått reda på något jätte viktigt om henne
och hennes förhållande? Jag ser det som en självklarhet.
Hur ser ni på det?
Tydligen är jag inte viktig längre när jag sett till
och ge henne en plats i gänget. Nu försöker hon frysa ut
mig istället.
har inte tid och plats för människor i mitt liv som tror
så mycket om sig själva.
Jag är inte speciellt orolig för jag ger mig inte i första
taget. Som att någon skulle kunna knuffa ut mig ur min
umgängeskrets. Haha tror inte det. Jag har hanterat värre saker.
Så, förlåt för mitt utbrott. Behövde skriva av mig det!
Puss på er söta läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0