Lite typ jätte arg..

Av en slump fick jag reda på att en manlig bekant till mig´s ålder inte riktigt stämmer.
Satt och kollade på hans fotbollslags hemsida och hoppsan där stog ju födelsedatum.
Kul tänkte jag, då kan jag överaska min käre kompis och gratta han på hans födelsedag och han kommer aldrig kunna gissa hur jag visste det.
Problemet var bara det att när jag kollade på datumet lite närmare så var det  nått som inte stämde.
Snabbt räknade jag lite i huvudet och helt plötsligt klarnar de. N är TIO ÅR ÄLDRE än han har utgett sig för att vara.
Visste dock att han hade en dotter men när jag frågade sa han bara att han fick barn tidigt och vem får inte det idag.
Har väldigt svårt för människor i min  närhet som ljuger. Funderar på om jag skall konfrontera han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0