Cheer or die!

Hej hej!
Hoppas allt är bra med er. Är lite trött efter träningen
men annars är det bra. Ja säger det innan någon
komenterar jag vet att det är en urkass scorpion på
bilden men jag tyckte ljuset var så fint så då får det vara.
Se det som en "så här skall det inte riktigt vara" bild.

Började dagen med att kila ner och köpa en baguette.
Tyvärr har jag ett baguette café som granne så det blir
lätt att det blir frukost därifrån.
Har en sushi restaurang 5 minuters gångväg så ja ja
det blir lätt att man köper hem. En salladsbar och jag
är förlorad.
Just de ja, jag börjar ju jobba på Paprika imorgon så
nu är det kört. För er som inte bor i Göteborg så är
Paprika en salladsbar. Bättre att äta sallad till lunch
än nått annat snabb och onyttigt iaf.

Men men nu skall jag göra en kopp te. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0