Jag är inte svartsjuk, jag är förbannad!

Jag blir så jävla trött på folk nuförtiden. Jag är så jävla förbannad rättare sagt eller både och.
Vad är det för fel på tjejer som inte fattar skillnaden på mitt och ditt?
Jag är inte svartsjuk jag lovar, det är sant. Skulle mitt "ragg", pojkvän eller någon hålla på
med någon annan skiter jag i det och går. Istället för att blir svartsjuk. Det är inte mitt fel
att killen gör ett misstag.
Aja åter till ämnet. Det som gör mig arg därimot är när tjejer som vet att R (min kille) är
tillsammans med mig skall stöta på honom. Det gäller alla förhållanden inte bara mitt.
Är en kille upptagen så håll dig borta för fan!!! Det handlar om respekt!
Har nämligen två sådana tjejer i mitt förhållande som är på R hela tiden. Hittade just ett
nytt gästboksinlägg på en sida från en av dom där hon skriver hur fin han är.
Är inte de mitt jobb att skriva? Ville bara få ur mit det.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag håller med! JAg vet hur du menar! Har två som gör så med min pojkvän också, det gör en riktigt jävla förbannad. När man t.ex ligger och kollar på film eller något annat mysigt på kvällen, så kommer det var femte minut sms från dem! Usch!

2008-10-25 @ 10:41:23
URL: http://aekitsune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0