Victoria's Secret Turnén

Hej hej.
Hoppas ni mår bra, det gör jag iaf. Är bara lite stressad.  Måste hinna en massa.
Dagen började med Vaniljlatte på Espresso House. Har haft en period med vanilj
nu det senaste. Vanilj te, Vanilj doftljus, Vaniljlatte, Vanilj vanilj vanilj..
Sen blev det massage vilket var väldigt bra eftersom jag behövde varva ner.

Det kommer ju bli fullt upp i helgen eftersom jag ansluter till Victoria's Secrets sverige
turné. Jag är med från Fre-Sön och gör två visningar. Det skall bli jätte kul och har laddat
upp med ljudböcker ifall det blir lång väntetider. Skulle egentligen vart med hela turnén
men det kommer ta för mycket tid.
 
Så kvällens planer är att packa klart. Myskläder att resa i helt klart. Någon festklänning
och lite annat smått och gott.
Men just nu blir det en långduch med ansiktsmask, peeling och raka benen m.m.
Inpackningen har redan suttit i några timmar. Skall pyssla om mina fötter också
för dom lär lida en del nu ihelgen med allt springade i högklackat.

Hörs sen! Pussis!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0