7 Timmars shopping

... Och självklart hittade jag inte det jag behövde mest!

♥ Vinterjacka
♥ Höstskor
♥ Fuktcreme
♥ Ögonbrynspenna
♥ Vanliga gymnastikskor

Som sagt efter 7 timmar i stan hade jag inte hittat något av dom sakerna på
listan ovanför. Som tur är hittade jag massa annat som typ smycken, shampoo,
handväskor. Bilder kommer senare. Det blev frukost på Mokki tror jag det hette.
Det ligger i Nordstan och hade rätt gott kaffe. Lite för mörkt där inne bara.
Sen blev det lunch på Jensens. Väldigt spännande ställe för ibland är det jätte
gott och ibland mindre bra. Dom hade nämligen "glömt" att steka mitt kött på ena
sidan. Det löste sig till slut iaf.


Kommentarer
Postat av: Johanna

tack! :D

2008-09-25 @ 23:14:41
URL: http://johannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0