Flyttat in på Ikea istället.

Hej hej.
Nej jag har inte försvunnit, jag har vart på Ikea! I två hela dagar i princip.
Bara kommit hem för att sova känns det som. Nu är i princip alla
möbler utbytta i lägenheten mot nya fina.
Började med att åka dit igår och gå igenom allt ordentligt och bestämma
vad som skulle införskaffas. Typiskt nog var nästan allt vi skulle ha slut
i bäckebol så idag fick vi åka till kållered där allt utom lilla syster L´s
sängstomme inte fanns. Den kommer nästa vecka hoppas vi på.
Så nu har hela kvällen gått till att bygga ihop allt.
Ringde in förstärkning bestående av mina starka killkompisar.
Skönt att ha sånna i detta läge. Fast nu måste jag bädda klart min säng
och sen kolla på första Arn filmen. Skall se andra filmen på lördag så
får se ettan igen och uppdatera mig (har säkert glömt hälften).
Men först lägger jag in lite skvaller.

Puss! Ps. Nämde jag att dom glömt lägga in Operativ system 
på min nuvarande lånedator? *Arg* Blir så trött på sånt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0