Höstmys

Hej hej.
Hoppas allt är bra med er. Med mig är det bara bra. Kom precis hem från stan.
Gått i antik affärer med Mamma och kikat lite på annat. Vi skall sälja lite grejer
som inte passar i lägenheten. Hela lägenheten är mer modern / skandinavisk
med inslag av rött, svart och hav. Innan hade ju Pappa inrett delar av
nedervåningen i en lite äldre stil men mycket mörkt trä.
Så nu blir det till att lämna in grejerna till antik affärer. Sen blev det en sen lunch
på en jätte god grekisk restaurang på Linnégatan.
Hihi känner mig rätt internationell eftersom jag äter så mycket mat från
olika länder. Igår blev det Thai. Sushi är också en favorit som det blir ofta.

Men men nu blir det OC innan jag skall till stallet. Orkar inte se mer SATC, har sett
alla avsnitt 10 gånger så jag får testa något nytt.

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Feztis

Nu med? Efter att jag bytt typsnitt?

2008-09-16 @ 19:22:35
URL: http://metrobloggen.se/feztis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0