Sol och rabarberpaj

Hej hej.
Här sitter jag i köket och skriver och dricker en kopp kaffe och äter rabarberpaj.
Hur mysigt väder är det inte idag då? Världens mysigaste höst dag.
Så där soligt och varmt fast ändå höst kyligt.
Det bästa är att jag kan ha balkongdörren öppen så man hör vågorna när
slå mot bryggan. Finns det något bättre? Tror knappst de!

Hittade tyvärr inga träningskläder igår. Herregud måste jag bli tvungen att
beställa kläder från Usa? Igen med tanke på att skorna och allt annat jag har är
från Usa.  Det ända som inte är från Usa är mjukisdressen jag värmer upp i.

Men jag hittade en jätte bra fotoskrivare, det blev inte den jag pratade om.
Hittade en mycket bättre. Har skrivit ut massa bilder redan.
Sen åkte vi till Bambo och käkade. Älskar deras mat speciellt buffén.
Sen blev det några avsnitt OC.

Hörs sen, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0