Söndag

Hej hej.
Noll uppdatering i helgen, jag vet men så går det när man har mycket för sig.
I fredags hade jag bara tänkt va hemma och ta det lungt men sedan fick jag
veta att jag stog på Avatars gästlista så jag trippade dit men jag orkade inte
stå och kolla så jag satte mig bakom scenen.
Såg mycket bättre där. Sen bar det vidare med deras skivbolags chef till
Rockbaren där vi mötte upp Lillasyster och massa annat folk.
Det blev en grymt trevlig kväll iaf.

Igår blev bara hemma kväll. Jag och R åkte och köpte massa mat och fixade
en riktig tapas kväll. Massa ost och oliver, marinerad vitlök och annat smått
och gott. Myspys att ens pojkvän kan göra sånt och skippa öl och chips.

Sen idag blev det träning som vanligt. Det blev bara grejer från rutinen vi
skall ha på DM och förhoppningsvis SM. Rätt naturligt för nästa tre gånger
är min tärnare borta och känner jag tränarna som skall ha oss blir det bygg
och gymnastik tills vi inte orkar stå. =D


Nu blir det OC och sen rakt i säng, är jätte trött. Pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0