13 snart 30?

Hmm visst när vi va 12 kanske 13 tyckte man att man va jätte cool med för mycket
smink och korta kjolar. Kanske lite uringat på de? Mjoo vi skämms och hoppas
att inget minns den tiden. Svart, silver med kanske lite blå ögonskugga?
Självklart för mörka ögonbryn också så man ser riktigt dum ut.
Men om man är 20+ och klär sig så idag? Vad gick snett? Bara nått jag funderade
på. Jag menar tycker man det är snyggt att se ut som en tonårshora på 12 år eller
saknar man bara stil helt.
Jag menar fan nu säljer H&M skinnjackor, så svårt kan det va att inte misslyckas? ;)

Förövrigt trött och bitter. Håller på att bli sjuk eller nått och min mobil är dum i huvudet!
Så nu skall jag och min rosa mjukisdress kolla på film! Fuck off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0