Kaffe med Irishcream <3

http://tripcart.typepad.com/tripcart_the_blog/images/2007/03/14/starbucks_il_divino.jpg

Idag fick det bli vanligt kaffe efter som Starbucks inte kommit till Göteborg än.
Längtar.. Sitter och kollar lite på allt och inget bla. en förlängnings sladd till
min externa hårddisk. Den är så kort att skall jag ha den hos R hänger den i luften
balom datorn eftersom sladden är för kort för att nå upp till skrivbordet.
R va så upprörd förra helgen när han tvingades betala 50:- för en XL vaniljlatte till mig.
Vi hade en lång disskution om detta i lördags och ingen av tjejerna förstog problemet.
Starbucks! De är värt de enligt oss damer medans grabbarna inte förstog vad det är för
fel på pressbyråns bryggkaffe för 10 kr. Hmm jag tänker inte ens förklara skillnaden.

Älskar att våren är påväg. Äntligen får jag använda allt i min garderob. De mesta är
kläder som passar varmare klimat nämligen. Även skorna. Bye bye Uggs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0