För mycket att göra.

http://vingla.blogg.se/inbjudning/images/2009/drink-kopiera_47106398.jpg

Jag vet att jag inte skriver så mycket men jag får försvara mig med att jag har tusen
bollar i luften just nu. Håller på och planerar min födelsedagsmaskerad.
Även planering för min Stockholms flytt och allt pyssel, försöker förplugga lite.
Sen jobbar jag heltid på det :p plus mitt sociala liv som jag måste ha eftersom
ja e så sällskapssjuk.

Planerna idag är att ta en promenad och sen ducha och fixa mig.
Sen blir det in till stan en sväng. Sen vidare till lokalen och fixa.
Vid 5 kommer musiken och sen så fort jag är klar skall jag vidare på middag med
lite tjejer. Vi skall till någon mexikansk/spansk restaurang.

Aja det får bli mer uppdatering när festen har varit.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0