Fullt ös medvetslös.

http://www.skargardsguiden.se/skarguide/images/stories/09juli/runner.jpg

Är helt slut :-) Åkte upp till Käringön i tisdags. Eftermiddagen blev lugn med
räkmums. Hela dagen igår va vi ute och promenerade och spelade golf.
Jag suger på de :-(. Åt underbara middagar båda kvällarna.
Idag blev det att gå upp tidigt för nya äventyr. Det blev att köra skoter.
Kändes bra att bränna på i 40 knop på öppet hav med Danmark och
England nästa om man fortsatt en stund till.
Dom andra fick även testa hur man fiskar uppp folk som ligger i vattnet
och A välte skotern när Robban satt på den.
Eftersom A känner mig visste han väl att han skulle få på moppo om man
försökte nått bus.
Kändes lite tungt att åka förbi Vedholmen där man är praktiskt taget uppväxt.

Bilder på mig i den porriga dräkten och annat skoj kommer..
Nu skall jag ducha och sen kommer Robban och gosar lite.


http://www.llaurin.se/images/karingon_3.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0