Skam den som ger sig.

Har ju haft problem med min mobil sen jag köpte den i Januari eller nått.
Ni kanske hört mitt gnäll eller märkt att det inte alltid går att ringa till mig.
Har vart på The phone house hur många gånger som helst.
Det ända dom säger är att dom inte kan göra nått förutom att skicka den
till verkstaden som inte gör ett skit.

Så nu igår när jag va där blev jag så trött på det. Eftersom jag flyttar om
två veckor hinner den inte ens komma tillbaka från verstaden innan
jag åker. Sen ville dom att jag skulle komma dit på tisdag när deras
chef va där men då e jag bortrest.
Va så jävla förbannad så efter 45 min ringde hon sin regionschef som
gav mig en helt ny telefon. Dock hade dom inte den rosa modellen
(som jag hade innan). Dock gillar jag den svarta riktigt mycket också.


http://www.waxnas.se/data/images/mobiler/samsung-touchwiz-f480-mobile-phone.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0