Jag orkar inte hata Bellla

Satt just på min otroligt tuffa facebook som jag inte orkar använda egentligen när
jag fick en inbjudan till en ny grupp som gjorts för att stoppa Blondin Bella.
Vad skall vi stoppa henne från att göra? Ge mig en bra anledning varför man
skall stoppa henne från att göra.. öh vadå, aa ha en blogg. Säga sin åsikt?

Hon må framstå som en dum överklass blondin i många sammanhang men
vad gjorde du när du va 17? Var du politiskt aktiv och tjänade miljoner på att
egentligen bara skriva om vad du gjort idag och vad du skall göra imorgon?

Jag skall väl inte säga för mycket eftersom jag personligen inte brukar
följa bloggen men seriöst. Ni som stör er, hur orkar ni bry er?
Läs inte hennes blogg isf. Gör något vettigt i livet istället för att gnälla!

http://iloapp.fadde.se/blog/www?ShowFile&image=1231099950.jpg

Kommentarer
Postat av: A

sen e hon ju faktiskt snygg på riktigt oxå.. trots trend-snyggheten.. så hon får skriva om vad hon vill

2009-03-06 @ 02:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0