Mjaou? =)

Orkar faktiskt inte komma på någon fyndigt rubrik så jag skiter i de istället.
Lite sen uppdatering från helgen. Middag med mysljus och rödvin för min
del iaf. R va mer romantisk och drack öl. Dock va jag så trött att jag slocknade
redan innan klocka 1. Lördagen blev det mys och sen fixa till sig och ra hem
till Therese för lite förfest. Sen drog vi till Henriksberg och kollade på
Gravehammer, Irrbloss och Pagen Rites. Lägger upp bilder sen. Trevlig kväll!
Dock blev jag grining när idioten på 7 eleven (obligatorisk nattmat) först glömde
min mat och sen när vi precis hann med vagnen inte fick åka med pga av just
vår mat. Jävla ösregn!! Men men de ända vi sa till taxichaffisen: - Se bara till
och hinna före den där jävla spårvagnen.

Den har det vart jobb, jobb och lite till jobb men imorgon är jag ledig och
så skall jag och Mammi gå på båtmässan. Men men nu skall jag bada
och sen lägger jag upp bilder från helgen. Pussis!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0