Spahelg i varberg

    

    

Känner mig på riktigt bra humör. Imorgon jobbar jag bara till klockan 6 och sen
blir det några öl på Sticky för att r (notera litet r = lillrobban :p) har
spelning med sitt andra band Aegis. Det blir även bättre för sen är jag ledig
resten av veckan så på torsdag drar jag till Varberg på spa.
Jag skall bara ha det riktigt bra och ta hand om mig själv så det blir pilates,
bad, massage och massa god mat för mig.. Det kommer bli kanon!
Tycker man behöver komma iväg och tina upp sig så här års och bli om pysslad.
Vi har alltid haft det som tradition att åka på spa på sportloven och solsemester
vid påsk och en vecka i augusti.

Men men nu blir det ost, kex och film! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0