Äntligen fredag..

Slutade tidigt idag (halv 5), de är tidigt för mig. Slutar ju annars typ 8.
Hann till och med gå lite på Kicks innan jag åkte hem.
Jobbade i Nordstan där det va mys. Dansade runt till Dio, Mötley och
ACDC hela dagen. Sen la ja mig  soffan och har inte rört mig å mycke mer.
Kollat massa SATC och umgåtts lite med Mamma. Känns bra att inte ha fullt
upp en kväll och bara ta det lungt. Mamma handlade dricka och glass också =D

Imorgon blir det tjejkväll med middag och troligtvis fortsättning med några drinkar på krogen.
Sen på Söndag blir det träning igen. Känner att jag slöat till mig med massa mys
med älsklingen och ingen träning på hela julen. Vi får se om ja överlever.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0