Myssöndag!

Sitter och käkar lite kvällsmat, det blev köttfärssoppa och vitöksbröd.
Som vanligt lagar mamma grunden och ja kryddar upp de =D
Nej jag avslöjar inte mina hemliga knep men jag kan erkänna att
jag aldrig följt ett recept i hela mitt liv.
Blev en jätte mysig kväll igår, Anders förstörde dock tjejmiddagen med
in närvaro men det va trevligt iaf. Sen blev det tjejsnack och rosévin
när anders stack på inflyttningsfest. Tydligen hade grabben flyttat
till Rockbaren för det va där vi hittade dom sen.
Klockan 11 orkade vi ta oss in till stan och till rockbaren.
Trevligt kväll med trevliga människor. Tack till dom som visade
att dom ställer upp även när det blåser lite. Ni vet vilka ni är!

Nehe nu skall ja till träningen.. Bye!

Kommentarer
Postat av: Patricia

köttfärssoppa? låter gott! aldrig testat..



kram

2009-01-12 @ 17:34:42
URL: http://shoegal1.devote.se
Postat av: Patricia

oj vet inte om min kommentar kom fram

men köttfärssoppa låter sjukt gott!

2009-01-12 @ 17:35:28
URL: http://shoegal1.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0