Kvalitets tid med Mammi.

Blev bara 6 timmars arbetsdag idag. Skönt! Fick lite gjort. Hade bestämt mig för att
rensa ut alla prylar jag samlat på mig, slutföra projekt.
Förra veckan blev det att sortera två stora kartonger. Idag pysslarde jag med massa
foton. Dom har legat och skräpat hur länge som helst. Så äntligen tog jag mig tid
att sortera in dom i mina fotoalbum.

Nästa projekt är att rensa ut min garderob. Alla plagg som inte används åker ut.
Måste verkligen ha mer plats..

Men resten av kvällen skall jag spendera med Mammi. Det blir Beck som jag sett
tusen gånger men varje gång dom sänds på tv kryper jag och Mamma upp i soffan
och kikar iaf.
Ben & Jerry´s blir det också. I slutet av veckan står Tylösand på schemat.

Bye bye!

http://images.businessweek.com/ss/07/07/0706_brandsurvey/image/8-bohemianraspberry.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0