Slänga handväskor?!?

Försökte göra lite vettiga saker innan det blir mys med film.
Har lovat mig själv att rensa upp bland alla mina grejer innan jag flyttar till Stockholm.
Haha just de de kanske ni inte vet ni som inte känner mig väl men jag flyttar till Stockholm
i Augusti. :)

Hade vart skönt att veta att det inte ligger massa grejer och skräpar.
Fan ja kommer inte ens in i garderoben. Dagens röj resulterade iaf i en kel kasse med
kläder och några handväskor som skall slängas. Det gör ont i mig att slänga handväskor.
Har kommit fram till att jag äger 23 handväskor. Antal skor vågar jag inte fundera på.

Nehepp nu skall ja städa vidare! Puss.


http://www.tackroominc.com/images/Handbags-Purses%20and%20Wallets.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0