Spa i helgen

http://www.visitsweden.com/ImageVault/Images/conversionFormat_13/id_121/ImageVaultHandler.aspx

Passade på att sitta lite vid datan nu när det är nyheter. Behöver sortera alla
bilder jag har på datorn.
Längtar till helgen då det blir Tylösands spa. Skall bli så mysigt att åka iväg
och vila upp sig lite.
Älskar att bara åka iväg och ta hand som sig själv. Mysa i en morgon rock och
bada, äta gott osv.

Blir jobb imorgon och på Onsdag sen åker jag. Glöm inte att jag blir stor flicka på
torsdag (Åldersnoja?). Nee faktiskt inte.

Känns som att det kommer blir full upp resterande veckor av sommaren.
Skall hinna med semeter med R. Funderingar på lite pyssel som ommålning
i hallen. Även massa myys måste ju hinnas med.

En vecka på Käringön skall hinnas med och allt pyssel innan jag flyttar till Sthlm.
Fast egentligen känns det rätt skönt. Blir nervös om inte mitt liv går i 110 hela
tiden :)

Käringön

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0