Tjingeling badring?

Nu är jag tillbaka igen. Jiupp jag vet att det var ett tag sen men har varken haft tid
eller orkat skriva något. Sist jag skrev något hade jag fullt upp med packning osv.
Resan till Grekland blev jätte lyckad förutom att någon jävla städerska stal ett halsband
från rummet =(. En hel vekca av bara fruktdrinkar och mysande i en solstol.
Var även i Turkiet en sväng där det va 51 grader varmt!!! Galet!

Sen har jag haft fullt upp med jobbet. Jobbar sent vajre dag så jag orkar inte sitta vid
datan när jag väl kommer hem. Idag va mamma så söt och hämtade mig efter jobbet
åkte vi och köpte sushi.

Tänkte även lägg upp lite bilder i den kategorin eftersom det har varit dåligt med de.
Pussis!

http://www.royalsteez.se/wp-content/strawberries.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0