Måndag igen

Galet vad tiden går fort. Två sekunder och det är
måndag igen. Vad gör jag av tiden? Iof. jobbade
jag massa förra veckan. Va hos frisören och
klippte av håret som ni kanske ser på bilden (från
rockbaren i lördags). Typiskt mig o få sånna
spontana infall när jag bara skall toppa de.
Va iof på bio också. Sjuuk bra film.! Mys med
fika och massa tjejsnack.
I fredags blev det myskväll med Mamma och R.
Vi mumsade jordgubbar och drack champagne.

Jobbade i lördags sen blev det utgång, först en
sväng med B och hennes vänner och sen vidare
till RB för att möta min sötnos.
Hoppas Harry blev glad när han fick reda på att
vi har en fisk dom är döpt efter honom. =D
Det är en fin gest för det är den snällaste och
gulligaste i hela akvariet.

Resten av veckan känns rätt oplanerad och lugn.

Nu skall jag placera mig i soffan med min SATC
box och inte röra mig mer idag. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0