Blomsterbud från min Wolverine.

Ja vet att jag inte skriver lika ofta när jag är hos R men vi har massa annat viktigt för oss.
Typ kolla film och gosa :-) Men men.. I fredags dök det upp ett blomsterbud på jobbet.
Gissa om jag blev överaskad. Det var iaf. min älskling som förstått att min mobil är
trasig men vill fråga om vi skulle på bio och valde att göra det via ett blomsterbud.
En liten nalle satt till och med bland rosorna. Bio blev det, Wolverine såklart!
Han e ju så gryyyym. R hade till och med fina sideburns a la Wolverine dagen till ära.

I lördags blev det till att leva ut våra shopping behov. Jag fick köpa 3 par skor och R
hittade 7 skivor. Jag drogs med i skivköpandet att jag råkade köpa 6 stycken jag också.
Tänkte lägga upp dom på musik kategorin sen.

Jobba söndag, boooring.. Men några timmar fika med E sen. Urmys.!

Förövrigt är det jobb som har tagit upp min tid. Skobilder och skivköp kommer..

http://www.oliviamunn.com/wp-content/uploads/2009/04/wolverine-origins-fl1.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0