Brum brum

http://image.motortrend.com/f/9682195/112_0806_01z+2009_ford_fiesta_five_door+side_view.jpg

Mjoo inte så mycket uppdatering denna veckan. Grymt lyckat på
Sticky förra veckan. Kul att Erika och Jocke va med. Puss på er.

Dock va resten av Göteborgs fjortisar där. Stå för i helvete inte
längst fram o vicka på rumpan som en hip hop tönt om du inte
ens kan texten. Bratz pojkarna blev även oroliga när dom lärde sig
vad en mosh är för nått. Väx upp!

Annars har veckan bestått av jobb och så kommer nästa vecka bli.
Sen blir det semester och SRF!

Sen har jag övningskört lite idag. Brumm brumm jag är jätte duktig!
Helgen har annars vart lugn med mysfika på bryggan och middag på restaurang
nu ikväll. Resten av kvällen blir mjukiskläder och gos för det är X-men på tv.

Fuck yeah!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul att du kör bil!

När planerar du att köra upp?

Hoppas ni har det fint nere i gbg. Kommer nog ner en sväng med Fredrik. Jag hör av mig!



Kram!

2009-05-31 @ 17:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0