Tillbaka igen.

http://vinotinto.files.wordpress.com/2009/11/det-goda-koket-09.jpg

 

Tänker inte be om ursäkt som många bloggare gör för att dom inte uppdaterar.

Eftersom jag inte får 30 000:- som Blondin Bella känner jag inte nån skyldighet.

Uppdaterar när jag har lust med det och den senaste veckan har jag inte haft tid.

Va uppe i Stockholm och jobbade förra veckan på "Det goda köket" mässan.

Verkade dock som alkoholen dominerade. Väntar på bilder från Peter som jag kan

lägga upp. Hittade den här på en sida. Man ser lite av våran monter borta till vänster.

 

Grymt intensiv veckan, tack till Vickan gumman att jag fick bo hos dig! ♥

Har haft urkul. Även en sväng till Månegarms realesefest hanns med.

Sen att Dogge Doggelito sålde fisk i montern bredvid våran var en upplevelse.

Bilder kommer..

 

dgk_170x200


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken jätte fin blogg du har :D

ta hand om dig!

2009-12-18 @ 12:16:58
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0