Haha typiskt mig!!

Satt och segade lite framför datorn och snubblade in på det
här online spelet.
När jag väl spelar nått spel trivs jag bäst med spela jag kan spara
och lämna utan att det händer nått.
Blev tex. inlurad i det här farmville på facebook och passar man
sig inte vissnar alla plantor.
Aja så kan jag lika gärna tröttna om man måste vara aktiv
ett visst antal timmar osv.

Det här spelet verkade buskul iaf. Man får välja vilken nation
man är (jag är en viking). Sen skall man bygga upp sin stad
och kriga mot andra.
Om du blir medlem så får du leta upp mig så kan vi bilda en
cool klan. Heter Vingla där.


http://techiegadget.files.wordpress.com/2009/04/khanwars_en_1680x1050.jpg

Khanwars.se - Gratis medeltida online spel






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0