Hihi fritidsgård..

Jiupp, planer ändrar sig fort. Skulle egentligen ätit Meze med brudarna
men det blev tyvärr inställt.
Hjälpte min lilla syster att fixa sig eftersom hon skall på äventyr
ikväll. Sen helt plötsligt lägger hon på puppy eyes för att hennes
sällskap har lämnat återbud.
Jahopp så nu skall vi hänga på rockspelning på en fritidsgård.
Det kan bli spännande, undra om jag skall leta fram min gamla
date parfym. Dock anväde jag Dior när jag va 14-15 så.

Nee nu skall jag hinna göra nått vettigt innan jag skall iväg.
Typ ringa lite samtal och skriva lite grejer. Pussis!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jo jag vet men på ett sätt förstår man dom, men samtidigt är det bra att säga till själv att man klarar att snacka om det fast man igentligen inte orkar säga till alla. bra med blogg i det fallet när man vet många läser :)



Tack så mycket :) pussar

2009-10-19 @ 23:16:10
URL: http://jbertilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0