Lite ny engergi

Har känt mig så grymt seg det senaste. Kan bero på att vädret i Göteborg
suger. Tydligen är det lika kallt i Stockholm men när jag va där va det varmt.

Mysig kväll igår, film med R och sen framåt 12-1 blev jag ruskigt sugen på
och och kex. Så jag och mamma dukade upp ost och vin i köket och mysade
och hade tjejsnack.

Började dagen idag med att kila och köpa en baguette med köttbullar och
brieost. Skum blandning men jätte mumsig faktiskt.
Började käka det för många år sen när jag tränade för Gpthia cup invigningen.

Känns som jag har massa energi att fixa saker som nytt pass och röja ut alla
gamla saker jag sparat på som jag aldrig kommer använda.
Kan va för att jag börjat med massa vitaminer och fiskolja osv. :-)

Nu skall ja se till och få nått gjort istället för att sitta vid datorn. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0