Ont i magen..

Praktiserat hela helgen men vettefan vad som hände igår kväll.
Fick hur ont i magen som helst och började kallsvettas så skaka
drinkar till klockan 04.00 var inte aktuellt.
Undra om det var för att jag stog i utebaren? Jätte kallt!
Sov skitkasst eftersom jag vaknade hela tiden. Hmm undra vad
som är fel på mig :(

Mådde lite bättre idag så jag och Elina va inne i stan. Myys har
inte träffat henne på hur länge som helst.
Vi kollade lite i affärer, är jätte sugen på ett rosettdiadem.
Har ju två hårband med rosetter men diadem är bra för då
kan man ju bara sätta på sig det över vilket frisyr som helst.

Fick ont i magen nu igen när jag kom hem =/ Hoppas det går
över till imorgon. Det är Thank god it´s Monday på Berså
och jag skall dit och leverera mumsiga drinkar.

Planer för veckan är bio på onsdag och skall försöka åka till
ikea och lite shopping i stan. Pussis!
http://www.modette.se/upload/ModetteMarket/20615/rosett-diadem.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0