Tröttis



Nu är jag hemma igen efter några mysiga dagar på spa.
Trodde jag skulle känna mig jätte pigg och ge mig ut på stan idag för
att kika på lite smått och gott men jag är helt slut.
Det var dock en fullspäckad dag igår med två träningspass, massage osv.
Funderar på att lägga mig och mysa med en film tills jag piggnar till
(kan vara för att jag inte drukit något kaffe?) och sen fixa lite grejer.

Frisörbesök imorgon och sen fika med J eller förhoppningsvis lunch.
Skall försöka göra lite ärenden i stan också. behöver kolla lite jeans.
L´s alla jeans från weekday är ju så snygga. Skall försöka införskaffa mig
några jeans. Har ju bara leggings och tunikor/klänningar.

Aja vi hörs sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0