Uppdatering från helgen.

Har inte vart hemma speciellt mycket och har inte orkat sätta mig vid datorn.
Så vad har hänt sen sist.. Har praktiserat på Berså fredag och lördag.
Började med after work på fredagen vilket kändes bra än om man hade
kommit in efter 12 i full nattklubb.

Fick även chans att göra lite alkoholfria alternativ så Molido Virgin
gick helt klart hem. Det bästa var när dom kom och ville ha en
likadan till.
Det är en mumsig drink som min lärare har hittat på så jag får
föra hans recept vidare även till Göteborg. Klicka på länken för receptet.

Hmm får skapa lite egna drinkar och döpa dom men svårt och veta
innan om det redan finns en drink med samma ingredienser.

Sen blev det mongolisk mat och film på lördagen. Va så sjukt trött
att jag slocknade direkt sen.

Idag har jag tagit det lungt. Åkte in till stan och köpte vinterskor till L
och åt Söndagmiddag på Jensens.
Folk frågade hur jag klarade mig utan spis uppe i Stockholm?
Ha! Min spis här hemma står ju orörd så hmm nae måste börja
laga lite mat också. Hade jag fått reda på att det är kanelbulle dag
idag hade jag kunnat baka lite iaf.

Nehepp alldeles för långt inlägg. Notera dom rosa ljusen på bilden
(Berså) Luuvé!! Puss puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0