Galet seg

http://www.icdiet.co.uk/recipes/drinks/pina%20colada.jpg
Hej hej.
Fattar inte att ja kan vara så trött hela tiden.
Har ju tagit det lungt hela helgen.
Skolan idag och sen har jag bara pluggat.
Skall vila lite och kolla film innan jag fortsätter plugga.
Imorgon är det prov på glassdrinkar och frozendrinkar.
Nam nam.. :-) Känns att det börjar bli höst nu.
Mycket kyligare ute även när solen ligger på.
Usch vill mysa på uteserveringar i sommarklänningar
året runt.
Fast nu skall jag bädda ned mig i sängen med massa
Gossip Girl. Har börjat om på säsong 1 nu.
Tänker vänta med säsong 3 så jag kan kolla på alla
utan att behöva vänta på nya hela tiden.

Pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0