Segproppis by Little miss bitchy

Fått klagomål på att jag uppdaterar för sällan. Whine whine!
Hade kunnat dra till med komentaren want som cheese men orkar inte
härma folk med deras grejer. Stör mig verkligen på sånt!
Typ när grabbarna började med de gamla kykkelygn eller hur dom nu
stavar det så va de personer som inte ens va med när det började som
börja använda det och tror att dom är så jävla balla.

Av princip skäl tänker jag därför inte använda leverera Lill grejer duktigt
för att jag inte var med och skapade det :-) Le Bitch is back!
Däremot tänkte jag använda ord som spela Glennboll eftersom jag
va med på Srf vi började med de.
Glinn har dispans för att hon e gulli.

Kommentarer
Postat av: Linn

talk to the left cause you aint right bitch!



den har du inte hört förut :D

2009-09-10 @ 18:52:10
URL: http://thestalemate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0