Vill ja ha snö?

Helt underbar dag annars. Har vart sommar värme här i Stockholm.
24 grader typ och strålande sol vilket gjorde att lunchen blev på
en mysig uteservering vid Odenplan.
Skall tydligen bli urvarmt imorgon med!!! Jippie!
Satt och kollade bilder på Stockholm och hittade den här på
Strandvägen där mig skola ligger typ.
Gick föresten en urmysig promenad med R längs bryggan bort
till Kungsträdgården i söndags. Mysmys och ännu mer myyys!
Jag som alltid hatar kyla blev förvånad över mig själv.
Min första tanke när jag såg bilden va. Ååh vad mysigt och
knata runt där i en stor halsduk.
Blev ännu mer fundersam eftersom jag nog inte e här när det
kommer snö. Vill jag bo kvar i Stockholm då?


Bilden “http://www.objectif-suede.com/Images/grd_format/Ostermalm/hiver/strandvagen_neige7.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0