Bra dag idag.

Sitter här lite småseg efter en lång dag och lyssnar på Dissection.
Började dagen med frukost i solen på balkongen.
Blir verkligen lycklig i hela kroppen när solen skiner. Får massa energi
och motivation. Tvärtom när det är dåligt väder. Då går jag och gömmer
mig under mitt stora täcke.

Började dagen med svart kaffe och en räkbaguette i solen, mums!
Blev det stan en sväng och sen hämta Linn när hon slutade.
Sen blev det fika och lite shopping hanns med. (kladdkaka och
hallonsoda, underbart!)

Sen blev det middag på stan på MiCasa. Är ett riktigt fan av tapas.
Orka sen att hela stan är typ enkelriktad. Kommer skita i det om
jag fortsätter köra bil i stan.

Borde sova men vill hinna se Bella & Tyra show, ligger ett avsnitt
efter. Ligger efter i alla serier jag följer ju. Får köra en dag när ja bara
tar igen massa serier.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0