Med kniven i högsta hugg?

Blev lite fundersam när jag hittade dom här halsbanden.
Om man träffar en tjej som har en likadant, bör man bli lite rädd då?
Jag har dock ett knogjärn runt halsen men det känns inte lika bisarrt.

Dock borde väl jag ha ett sånt här halsband. Jag är ändå rätt knasig.
Jag och R satt och pratade i köket över ett glas cola när vi kommit hem i lördags
natt. Plötsligt hör vi ljud vid dörren. Så R går dit och kollar och helt
plötsligt säger han: - Det är nån som försöker ta sig in!

Min första reaktion var att nappa åt mig vassaste köttkniven och smyga ut i hallen.
Helt beredd på att hoppa på inkräktaren. R blev rätt förvånad: - Jag skojade ju bara
älskling! Han tyckte dock att jag var rätt rolig, jag hade blivit rädd för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0